این پست رو تقدیم میکنم به پدر مهربانم


حالم خوب است مثل پدربزرگ که گفت حالم خوب است ولي مرد !

 

 


 

 

بسته راهِ نفسم ، بغضُ و دِلم شعلهِ وَر است

چون يتيمي که به او، فُحشِ پدر داده کسي...

"مهدي اخوان ثالث"


مهربانم

دلواپس کدامین قرار بودی

که قرارمان

یادت رفت

***

دلتنگم

دلگیرم

بهانه میگیرم

دلتنگ چشمهای دوخته بر آستانه در

چشم های تو

چشم های من

اما چشمهای تو

به آستانه نرسید

فراموش کردی قرارمان را

اما من

دلگیرم از سفر

"نفرین به سفر"

"نفرین به جاده "


راه
راه
راه
****

 

می دانی؟!

هنوز پی سالها انتظار

شعرم ناتمام مانده است

" ای مهربان مسافر بی بازگشت من ...

بر روی کدامین دفتر بی انتها

مشق کنم دلتنگی هایم را



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سه شنبه 13 خرداد 1393 18:44 |- amir -|

?-†?êmê§